Spôsob doručenia a platba za tovar

Viac ako 70% tovarov máme na sklade. Ak momentálne nie je nejaký tovar k dispozícii, uvádzame v e-shope informáciu o termíne jeho doručenia na náš sklad.
Topánky ORTO sú v Českej obuvníckej dielni vyrábané na zákazku 3 týždne, a preto je dodacia doba do 4 týždňov.

Pre všetky e-shopové objednávky nad 54 € DOPRAVA ZADARMO.

 

 

 

SPÔSOBY DORUČOVANIA
 

Slovenská pošta - balík na adresu (3,50 €)

Objednaný tovar Vám Slovenská pošta doručí počas nasledujúcich 5 pracovných dní po expedícii až domov. Pri odoslaní tovaru Vám pošleme e-mailom detailné informácie o Vašej zásielke. O doručení Vás bude ďalej informovať Slovenská pošta sms správou alebo e-mailom.

Kde sa Váš balíček nachádza si môžete overiť v on-line systéme Slovenskej pošty: Sledovanie zásielky

Ak Vás kuriér Slovenskej pošty nezastihne doma, zanechá Vám v schránke oznámenie o zásielke, ktorú uloží na najbližšej pošte. Na tej bude zásielka uložená k prevzatiu 14 dní.

 


 

SPÔSOBY PLATENIA
4 rôzne možnosti úhrady Vašej objednávky

 

Dobierka (1 €)

Najpoužívanejší spôsob platby. Tovar zaplatíte v hotovosti prepravcovi alebo na pobočke slovenskej pošty až pri prevzatí.

 


 

Bežný bankový prevod (ZADARMO)

Ak za tovar radi platíte vopred, môžete okrem rýchlej on-line platby využiť taktiež bežný bankový prevod.

Po odoslaní objednávky Vám zašleme na Vami uvedený email všetky informácie, ktoré sú dôležité k prevodu peňazí (číslo účtu, variabilný symbol, atď.). Platbu by ste mali vykonať do 5 pracovných dní. Pokiaľ nedorazia peniaze na náš účet, nebude tovar odoslaný. Myslite na to, že bežný bankový prevod môže trvať aj niekoľko pracovných dní. Preto, ak sa so svojou objednávkou ponáhľate, voľte radšej platbu na dobierku alebo kartou.

Vo chvíli, keď Vaše peniaze dorazia na náš účet, odošleme Vám emailom potvrdenie o zaplatení a predpokladanom termíne expedície. Ak Vašu platbu neobdržíme včas a ani nás nebudete nijako kontaktovať, Vaša objednávka bude zrušená.

 


 

Online platba internetovým bankovnictvom (ZADARMO)

Pre bezpečnosť a jednoduché zadanie platby používame systém internetových platieb spoločnosti ComGate Payments, a.s.. Tento systém Vám umožní uhradiť objednávku rýchlo a bezpečne prostredníctvom Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnou bránou Vašej banky a nie sú k dispozícii nikomu ďalšiemu.

 

Dostupné banky:

 

Ako pri platbe postupovať

1. krok: V nákupnom košíku vyberte ako spôsob platby Platba online - kartou alebo internetovým bankovníctvom.

2. krok: Vyberte svoju banku. V poslednom kroku nákupného košíka budete presmerovaní do svojho internetového bankovníctva.

3. krok: Prihláste sa a skontrolujte predvyplnený platobný príkaz (predvyplnený iba u niektorých bánk).

4. krok: Potom stačí platbu len potvrdiť.

5. krok: Akonáhle obdržíme potvrdenie o úhrade, môžeme Vám expedovať Vašu zásielku.

 


 

Online platba kartou (ZADARMO)

Pre vykonanie platby budete presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu Českej spořiteľne. Údaje zo svojej karty preto zadávate priamo banke, nikto z našich zamestnancov k nim nemá prístup. Pre platbu využíva Česká sporiteľňa najmodernejšie 3D-Secure zabezpečenia kartových asociácií MasterCard a VISA.

 

Dostupné karty:

 

Ako pri platbe postupovať

1. krok: V nákupnom košíku vyberte ako spôsob platby Platba online - kartou alebo internetovým bankovníctvom.

2. krok: Vyberte platbu kartou. V poslednom kroku nákupného košíka budete presmerovaní na platobnú bránu Českej sporiteľne.

3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 (posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty).

 

O výsledku platby budete informovaní e-mailom. Ak banka nepotvrdí platbu, môže to byť z týchto dôvodov:

Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.

Na Vašom účte nemáte dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie.

Platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete, je nutné obrátiť sa priamo na Vašu banku.

 


 

Záruka vrátenia peňazí:

Ak nebudete z akéhokoľvek dôvodu spokojní s tovarom, môžete nám ho vrátiť späť do 30 dní od prevzatia zásielky a my Vám za tento tovar vrátime peniaze. Tovar zašlite späť obyčajným balíkom na našu adresu: decoDoma, s.r.o. - ID 1917, P.O.Box 901 - Det. prac. Sihoť, 911 01 Trenčín.

 

Potrebujete poradiť?

Ak sa chcete na niečo opýtať alebo nám čokoľvek povedať, kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke 02/209 098 76 alebo zašlite otázku na adresu: info@decodoma.sk. Radi Vám poradíme a Vaše otázky zodpovieme najneskôr do 2. pracovného dňa.

 

Radi by ste si objednali?

Radšej telefonujete a chcete urobiť objednávku telefonicky? Kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke 02/209 098 76. Samozrejme Vám je k dispozícii nákupný košík nášho e-shopu, prípadne môžete objednať aj písomne na: objednavka@decodoma.sk. Vážime si Vašu priazeň!

 

Prevzatie a reklamácia dodania tovaru

 

Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu. V prípade, že máte podozrenie na poškodenie zásielky, tak ju, prosím, ihneď reklamujte prepravcovi.

Ak zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu - Slovenská pošta vyžaduje nahlásenie poškodených zásielok do 24 hodín od prevzatia. Po dlhšej dobe by už nemusela byť uznaná. Odporúčame zabezpečiť fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.

Podrobné informácie o reklamáciách nájdete tu.

Newsletter

Kolekcie a akcie

na váš e-mail

Garancia bezpečného nakupovania

Sme členmi APEK a dodržiavame pravidlá bezpečného nákupu.

151 výdajných
miest

a mnoho výhod
pre váš pohodlný nákup